onsdag 25 maj 2011

Vasa-Nykarleby-Jakobstad-Vasa

Idag har jag varit ledig, hade rätt så svårt att somna inatt så det var lite segt imorse men det gick :P Drack kaffe ur termos på vägen så jag vaknade till. Hämtade min vän M och begav oss mot hemstaden och fick mitt hår färgat och klippt. Är så nöjd! Färgen blev jättebra och mitt hår glänser verkligen nu, hon plattade det också så nu är det ännu rakt och fint. Efteråt blev det god mat och loppis, kom hem med festis, en stor porslinsuggla man kan ha ljus i som ska på balkongen, boken nedan (0,90€!) höganäs keramikburk och lite köksprylar från Erkin Halli. Dit hade jag inte varit på länge, så jag var lite borta när man gick där :P Hade fina klösträd som inte var så dyra där också, det är något jag vill skaffa sen när man har lite extra pengar. Åt också en choklad softis i Jeppis, för de är så svåra att hitta nu för tiden ^^ Träffade också hon som hade Guess plånboken till salu och den var större och finare än vad jag trodde, så det var ett riktigt kap! Sen böt jag bil hemma också när min ska kollas igenom innan den besiktas.

Just nu är jag väldigt trött efter idag, blir att gå och lägga sig tidigare när jag har lite längre dag imorgon. Men först ska jag läsa igenom lite bloggar och så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar