onsdag 15 juni 2011

Balkongen före och efter

Före: 


Såhär har det sett ut ett tag, vi har ett stort soffbord med vaxduk på och Ikeas pallar som man kan stapla på varandra. Murgröna fick jag igår så det var lagt på första bästa plats.


Efter:


Tadaa! Väldigt stor skillnad, känns mycket mera trevligare där nu också. Stolarna är jättebekväma, nån typ av plastrotting är det på dem. Bordet har jag skruvat ihop själv :) (ignorera glasburkarna)


Skulle gärna hänga dem någonstans men nu får de stå på pallarna. Den blåa är extra om det är mycket folk på balkongen :)


Jag är mycket nöjd och skulle gärna ta en bild framifrån om det vore möjligt så man skulle få se helheten. På bordet har jag en jättesöt uggla som man kan ha ljus i, loppisfynd ^^ Nu hoppas jag på fint väder imorgon så att jag kan dricka mitt morgonkaffe här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar