söndag 12 juni 2011

Semester stuff

Jag har verkligen semester, igår blev det att sola på Sandö samt att jag simmade! Första gången på 2-3 år kanske? Sen har det också blivit god mat och dricka, varit ner till stranden, ut och dansat och helt enkelt njutit av sommarvärmen. Har fått lite färg också, andra kanske inte ser det lika tydligt men nog jag när jag annars är så blek. På fredag så spelade vi minigolf också och jag blev på andra plats. Riktigt sommar aktiviteter. Har haft väldigt svårt att gå och lägga mig tidigare när det är så ljust också, som tur är man ledig.

Idag har jag haft kaffebesök och varit på loppis som de hade på torget och till Adam & Eva. Tack M för sällskapet :) Hade inte alls tänkt åka på något sådant men det blev så i alla fall ;) Snart kommer ett inlägg med bilder på mina fynd. Men först ska jag koka kaffe när det är lite svalare och man är snål på det :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar