onsdag 8 juni 2011

Semester

Nu har min två veckors långa semester börjat! Vädret är ju perfekt ännu till :) Efter jobbet blev det en sväng till H&M och hittade äntligen en outfit till bröllopet nästa vecka, det blev inte dyrt heller. Det blir en snygg topp och kjol, men helheten kommer att se ut som en klänning. Skor och väska har jag klart, säkert något i smyckeväg också. Skönt att inte behöva fundera på det nu mera.

Firade semestern med pizza, sen en sväng på kaffe med en vän. Skönt att sitta utomhus också nu på kvällen, det är sommar. Ska snart ta natten, har en del ärenden imorgon som jag måste fixa så att jag kan chilla resten av veckan. De har lovat fint väder så det låter ju toppen. Jag bjuder på en halv flummig bild med min favoritklänning, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar