torsdag 9 juni 2011

Shopping 8.6


Igår var det mycket program som stod på schemat så jag hann inte ens visa upp mina fynd jag gjorde på loppis. Jag var med en vän och det var väldigt svalt och skönt att gå på loppisar än utomhus, värsta bastu i bilen :P Nedan är alla fynd.



Längst till vänster är ett par gråa mysbyxor i mjukt behagligt material från Only, 2€. Bredvid en Esprit t-shirt med tryck (white cat baseball league, Snowis style :)) 1,50€ och en annan snygg topp som jag inte hittade nåt märke, 1€.


Jeans från Rock & Republic Victoria Beckham, satt perfekt på 7€. Sen en riktigt retro kjol, denna tänkte jag ha med svart topp under så den blir midjehög. Jättesnygg på! Denna kostade 2€ och var från Jupiter. Just nu är det kjolar som jag vill shoppa, speciellt i detta väder.

Idag har vi ätit god mat på Spices, varit och handlat och tvättat en massa kläder. Ska njuta av en film nu och semestern och göra precis det jag känner för :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar