söndag 12 juni 2011

Tortilla söndag


Passade perfekt med tortilla till middag, mums ^^ Har också hunnit städa mitt rum så nu fick jag dit kakfatet också med fina smycken på. Väskskåpet hann jag också ta itu med och jag har fotograferat alla väskor (!) jag har utom ca.13 stycken. Det kan ju vara någon som gömmer sig nånstans eller som jag har glömt, men så borde det vara. Nu kommer jag att lägga upp inlägg med några väskor i gången så får man se hur många det blir till slut, om jag vågar? Men det är inte alls så många som det var för några år sedan i alla fall...

Jag hade ju tänkt åka till stan imorgon, såklart har jag tappat nåt papper i hemstaden så jag kan inte åka till Pam förrän onsdag, jag får papprena på tisdag. Men det blir att handla lite till tisdag när jag ska ha Enjo demonstration. Kanske får jag inspiration att baka också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar