onsdag 24 augusti 2011

Att se fram emot

Just nu fokuserar jag bara på att leva och undvika stress. Att åka iväg på resa gjorde mig gott. Nu är jag tillbaka och kan starta på nytt! Det finns ju en hel del att se fram emot:

Hösten. Jag gillar att tända ljus (har en del partylite i lager) mysa i soffan, läsa en bok eller nyaste Elle. Då kopplar jag av :)

Alla tv-serier och program som startar igång. True Talent har nyss börjat (gillar det hittills), längtar till Idol, South Park, Uppdrag Granskning, Chuck, How I met your mother, Family Guy.


Te. Jag har alltid gillat te men på hösten och vintern dricker jag helt klart mera. Gillar att pröva på olika nya smaker. Köpte hem lite från Sverige, billigare och det finns att välja mellan. Te är en bra present om man inte vet vad man ska ge, i alla fall när det gäller mig ;) Eller ett smakrikt kaffe.


Kläderna. De är helt enkelt mysigare. Trivs bättre i dem också.


Julen. Det känns långt dit men snabbt går det. Mysig högtid, helt enkelt.

Vad längtar ni efter i höst/vinter?

2 kommentarer: