onsdag 24 augusti 2011

Avon hårfärg

Avons nya katalog innehåller bland annat en helt ny produkt - hårfärgerna! Själv har jag testat dark brown och kommer sen att pröva darkest brown, eftersom jag vill ha en riktigt mörk brun mot höst och vinter. Jag hade ändå utväxt när vi färgade och det blev väldigt bra! Ser fint ut efter några tvättar också :) Den vårdande efterbehandlingen var super, fick ordentligt med glans i håret också. En förpackning räckte bra till mitt hår. Så är ni nyfiken på att beställa så är det bara att kontakta mig ^^ Sista beställningsdag är 5.9 kl.20.00.


2 kommentarer:

  1. Ja kanske sku måst ta å beställ, så bara T kapar av håre så sku man kuna test färg :D Ja har ju int färga på flera månader så sku va rikti skönt! :)

    SvaraRadera
  2. Japps jag tycker att det är riktigt prisvärd ^^

    SvaraRadera