söndag 28 augusti 2011

Lite av senaste shoppingen


Dessa söta örhängen fick jag av min sambos syster som hade varit till Estland på spa resa. De är riktigt min färg och har en sten i mitten :)


Loppisfynden: En pall eller vad man ska kalla den, man kan även öppna den och förvara någonting där. Bra också om man sitter i soffan och vill ha lite fotstöd, 5€. Sen en fin kuvertväska i äkta skinn från Banana Republic för 4€. Den är jag nog mest nöjd över. Sen ett madrasslakan grej som hänger över madrassen till golvet så det ser fint ut, 7€. Vi hade ett till vår gamla säng men det är för litet nu. Dessa är rätt så dyra nya. Får se när man orkar stryka det då :P


Närbild från kuverväskan inuti.


Köpte ett fint fodral till vänster till pangpris från Camis jobb ^^ I mitten är örhängerna jag visade tidigare. I kicks tidningen såg jag denna rakhyvel förpackning med två blad och två breeze blad för strax under 20€. Hade en kupong med -20% så passade på då. Breeze bladen ska innehålla något typ av lödder när man blöter den, står att den är perfekt för resan. Hade tänkt köpa nya rakblad till in gamla men de är ju så otroligt dyra. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar