måndag 19 september 2011

32 saker om mig själv

Lånade denna lista från underbara http://lifeofladyj.blogg.se/. Ta inte denna lista på största allvar ;)


1. Tre namn jag lystrar till: Nina, Ninoz och Gulla
2. Något jag tycker om med mig själv: Jag är social och utåtriktad.
3. Något jag inte tycker om med mig själv: Jag oroar mig i onödan och tar ibland för mycket ansvar, men jag jobbar på det!
4. Tre saker jag vill ha varje dag: kramar, pussar och gos med Snowball
5. Tre saker jag absolut inte kan göra: sjunga, vissla och äta gröt *blä*
6. Detta tycker jag om att göra: resa, shoppa, umgås med mina vänner och äta!
7. Detta vill jag göra just nu: shoppa på nätet (väntar på paket redan och två räkningar...)
8. Detta är jag rädd för: spindlar
9. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: rolig, omtänksam och älska mig som jag är
10. Det här tänder mig: ljus? xD
11. Det här gör mig avtänd: när katta har gjort något mindre roligt på golvet... och falska människor
12. Följande musikstilar tilltalar mig mest: pop, dance, rock, house, trance
13. Favoritkläder: jeans och t-shirt eller tunika
14. Favoritdoft: vanilj, passionsfrukt, citrus
15. Favoritdjur: katt, tvättbjörn, röd panda och hermelin
16. Stjärntecken: Väduren
17. Detta äter jag gärna: kyckling, oxbiff, husmanskost
18. Dricker helst: vatten eller mjölk
19. Bästa godiset: daim kulor
20. Bästa skrattet: J
21. TV-program jag gillar: ANTM, Idol, Lyxfällan, Chuck, How I met your mother
22. Om jag vore ett djur skulle jag vara: hermelin
23. Så här bor jag: i 3h+kök i centrum med sambo och katten Snowball
24. Antal döda krukväxter i hemmet: 1
25. Min käraste ägodel: Gucci väskan
26. Något jag vill ha i present: vinställning och Chanel smink
27. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina ögon och mitt hår
28. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är: min näsa och min mage (ärr)
29. Udda förmåga/egenskap: Läser texter otroligt snabbt. Kan även ett knäppt ljud som ingen kan härma :P
30. Ett bra minne: När J sov över hos mig första gången

31. Ett bra citat: "Work like you don't need the money;
dance like no one is watching;
sing like no one is listening;
love like you've never been hurt;
and live life every day as if it were your last." /Gammalt irländskt citat

32. En hemlighet jag vet: att katta nyss sket. Jag är en bra vän som håller hemligheterna för mig själ
v :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar