måndag 26 september 2011

Buzzning: Dove Intense Repair Express Intensivbalsam



Nu har jag fått i uppdrag från Buzzador att buzza Dove Intense Repair Express, ett balsam med reparerande effekt för skadat hår. Att vara en Buzzador innebär att man får pröva produkter gratis och därefter säga sin egen åsikt om den. Om du är intresserad, klicka här!

Jag har läst om denna produkt och fått tester innan men inte hunnit pröva det ännu, men nu fick jag en större tub så nu ska det testas ^^ Dove Intensive Repair Express balsam är ett balsam med egenskaper som en hårmask. Den innehåller micro moisture serum som ger näring och hjälper till att reparera hårstråets yta från rot till topp. Det nästa är att man behöver bara ha i den 1 minut! Om man inte orkar läggar hårmask men ändå vill använda något vårdande borde denna vara perfekt. I samma serie finns även shampoo, handkräm och kroppslotion. Jag ska ta före och efter bilder också när jag har prövat denna.


Nu har jag 6 stycken 50 ml provtuber att dela ut, de 6 första som kommenterar detta inlägg får en tub av mig :) Skriv även din e-mail adress!

4 kommentarer:

  1. Låter intressant, jag provar gärna. :) tanjasik88@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Ja tack, provar gärna :) pia_h70@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag testar gärna! :) hannanyman_@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. good stuff. Unilevers stuff :P men jag har så behöver ej :P

    SvaraRadera