torsdag 29 september 2011

H&M och Coolshop

Full rulle idag igen, snart är det helg! Fick besök innan jobbet så man han inte så mycket och ikväll blev vi bjudna på tårta. Sen Idol tittande, äntligen börjar fredagsfinalerna så är det inte något varje kväll.

Förresten så öppnade ju H&M idag också en butik i Stenhaga där i gallerian, måste åka dit och kolla någon dag. Har läst att det lär vara bra ordning där. Jag tycker det är bra, tänk om ett plagg är slut i sin storlek så kan man ju alltid kolla där.

Köpte lite klappar till min sambo från coolshop.fi, säger inte vad, man vet aldrig om han snokar här ;) Hittade hemsidan av en slump. Finns lite allt möjligt där, även spel.

Ska surfa runt lite nu innan jag går och lägger mig. De har lovat soligt och bättre väder tills imorgon, hoppas på det. Gillar inte detta regniga väder alls =/

Bilden är tagen med min kamera :P

1 kommentar: