söndag 9 oktober 2011

Avon demo och bloppis

Har nyss ätit och sitter nu och dricker en kopp kaffe. Igår kväll blev det chill och städning efter jobbet, en sväng på "kaffe" till abc och sen hit och kolla film. Perfekt slö lördag. Idag har jag hunnit tvätta och städa lite också. Ikväll kommer jag att ha denna hösts första Avon demo, det var ett tag sedan sist :) Har packat det mesta och ska nu kolla efter lite vintster och sånt jag tänkte lotta ut.

Imorgon är det jobb som gäller, sen borde jag ta itu med mitt klädskåp och väskskåp. Tänkte lägga upp en bloppis här först och sen på syrransgarderob.fi. Så kika in med jämna mellanrum :)

Ni hinner ännu tävla, imorgon är det sista dagen! Sen drar en ny tävling igång här på bloggen, ifall det finns intresserade? ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar