måndag 17 oktober 2011

Recension: Dove intense repair express intensivbalsam

Jag fick i uppdrag från Buzzador att buzza om denna produkt. Som Buzzador har man möjlighet att pröva saker gratis och säga sin åsikt om dessa. Denna gång var det Dove intense repair express intensivbalsam som bara behöver vara i håret 1 minut, men har även bra egenskaper som en hårmask.


Efter några dagar brukar mitt hår inte vara så rakt och fint längre, utan det "delar" upp sig.


Efter att ha använt Dove intensivbalsam. Ser friskt och vårdat ut!


Jag har nu prövat den några veckor och jag måste säga den var helt över mina förväntningar! När jag har så långt hår brukar det vara svårt att reda ut efter att jag har tvättat det, så då brukar spraybalsam eller skyddande värmespray vara lösningen. Med denna produkt blev det lätt att kamma igenom direkt utan att ha använt någon annan produkt. Så super för långt hår! Jag hoppas att det finns en liknande produkt för färgat hår, själv använder jag denna ungefär varannan vecka, eftersom jag också använder produkter för färgat hår. Jag har inte kollat vad den kostar i butiken, men jag kommer garanterat att köpa denna produkt igen :)

Mitt hår har även inte blivit lika "fett" snabbt och håret blev rakt och fint efter föning också. Gav även bra glans och det har jag fått kommentarer för. Stort + är att den doftar gott också.

Till Er som fått prover och testat denna produkt, vad har ni tyckt om produkten? Oavsett om det är ris eller ros, varsågod att kommentera detta inlägg med dina erfarenheter av Dove :)

4 kommentarer:

  1. Mitt hår känns friskt och är lätt, eller åtminstone lättare att reda ut efter tvätt. (mina stackars toppar är ju sönder blonderade)

    Det negativa är att mitt hår blir så otroligt halt. Det är i och för sig ALLTID halt, men nu är det ännu värre!

    SvaraRadera
  2. En helt underbar produkt, kommer nog att köpa den framöver också. Håret blev lättborstat, glänsande, lätt o fluffigt. Håret blir inte lika fort fett o doftar gott :) Pia

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig om att det gör långt hår lätt att reda ut efter användning vilket är ett stort +. :) Sen får den också håret att dofta jättegott tycker jag. Inte bara direkt efter att man användt den, utan även någon dag efteråt. Jag kommer köpa den framöver. :) h. Tanja

    SvaraRadera
  4. Tydligen har jag använd produkten tidigare i en testförp men den har utvecklades mycket. Passade bra till mtt hår :) / m

    SvaraRadera