onsdag 5 oktober 2011

Stickat och lappat

Har hunnit med mer än jag hade tänkt idag, det är ju alltid positivt! Efter jobbet var vi och firade sambons famos namnsdag, hämtade ut min klapp från posten samt storstädat. Så nu kan mamma lugnt komma hit imorgon :P Får inte glömma att köpa lampor imorgon, inte mindre än tre som ska bytas. Slängde även bort mina växter som torkade ut på balkongen. Jag har för tilfället endast en grönväxt och den har jag haft sen jag flyttade till Vasa 2004. Tydligen är det den äldsta som håller längst här :P 

Kunde inte låta bli att gå förbi H&M på hemvägen och kolla in mössor och bandband, har så svårt att hitta något som passar mig. Nu hittade jag ett svart stickat pannband för 3.95€, skönt att skydda öronen med när det blåste idag. Hittade även ett par snygga leggings med läderdetaljer för 5€. Just nu har jag en period så jag bara vill shoppa, shoppa, shoppa.


Flummig bild :P



Shoppingen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar