lördag 19 november 2011

Fast update

Jag har jobbat, kollat på Idol, ätit sushi och sånt viktigt så jag har inte ens orkat blogga. Dricker just nu en kopp Finrexin och försöker bota min hals som igen är lite krasslig. Ska snart kolla på senaste avsnittet av Chuck och bara ta det lugnt :) Imorgon ska jag har PartyLite visning hos mig, blir inte så många som kommer sist och slutligen men glad för de som kommer. Ska bli kul att se en massa underbara ljus och saker.

Var ju också på Breaking Dawn Part 1 igår, riktigt bra :) Men Kinocity hade klåpat sig, jag hade samma plats som någon annan och två andra hade råkat ut för samma sak. Som tur så fick vi ändå platser bredvid där så det fixade sig. Nu måste man bara vänta ett år till Part 2 =/

Ska ladda upp en bild från sushi restaurangen Mongkoro(?) som finns på andra våningen i Rewell Center, det var riktigt gott det jag åt :)

Trevlig helg ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar