måndag 7 november 2011

Monday

Har haft en bra början på dagen, åkte iväg och tog prover till sjukhuset för att se om mitt infektionsvärde hade sjunkit och det hade det :) Svalgprovet visade inget heller, så det var nog bara något virus. Nu har jag bara lite hosta och i halsen, så att sova mycket, dricka finrexin och vila gav resultat.

På något sätt lyckades jag få sönder min lila hål-stansare(?) och typiskt nog hittade jag inget kvitto, för jag vet att jag har haft på den för det var många års garanti. Så blir väl att köpa en ny sen då, har en massa papper som borde fixas i mappar så man har någon ordning på allt.

Ska försöka ta tag i disken nu som har lämnat, sen dricka en kopp kaffe och hoppas på att jag piggnar till. Jag önskar att det kunde komma lite snö just nu så det vore lite ljusare ute i alla fall.

Missa inte mina 3 tävlingar som pågår just nu, kolla under kategorien tävlingar så hittar ni alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar