tisdag 22 november 2011

PartyLite visningen

Det blev jag och endast två gäster fast man hade bjudit över 20 personer. Som tur blev det bra kväll ändå med flera extra beställningar, det tackar vi för! Jag förstår folk som har orsak och inte kan komma och meddelar, men såna personer som säger "jaa, du kan väl ha en visning?" som inte själv vill/orkar ha en själv så kommer de inte ens. INTE riktat mot någon men detta har hänt tidigare för mig, jag hade en gång en TW visning när jag själv började sälja och inte en endaste kotte kom. Det blev lite på sidospår nu, men kom bara att tänka på den där situationen :P Det hände inte nu i alla fall.

Hur som helst så är jag glad att jag höll visningen nu, det är många produkter som försvinner ur katalogen och dofter. Nu hade jag chansen att beställa en till katt till min samling, alla katter försvinner nämligen efter december. Beställde även två paket med teljus - hocus pocus och ingefärspumpa. Missbrukar verkligen ljus under hösten och vintern!


G är den som jag beställde :)


Av denna fina serie beställde jag fatet, eftersom jag inte har något för mina stora teljus. Alla bilder är från online katalogen på partylite.fi

2 kommentarer:

  1. Tyvärr kuna int knarkkungen (jag) kom :P Ush va trött ja ha vari av all medicin :s Men va ju ti fysion idag :) Visa se att kotorna där ner i ryggen int rörs som di ska, utan di rör bara påsse då ja böjer m framåt :O Men nu hoppas ja på ti bli i skick när ja vet hur ja ska trän :)

    SvaraRadera
  2. Ja kungen, så kan det gå ;) Förstår det tar på ! Lycka till och hoppas träningen går smidigt framåt sen :) Så får vi träffas ^^

    SvaraRadera