måndag 26 december 2011

Julklappar del 2


Ugglepyjamas, virkad pannlapp, sockor, kuddöverdrag som hör till våra gardiner, Luhta underlakan, Luhta påslakan + kuddar till dubbelsäng i bomullsatin, Liza Marklund - Du gamla, du fria, två handdukar med hjärtan.



Mera närbild på vissa saker :) Fick även en kattkalender, virkade vantar (av sambons mamma, hon är så duktig), liten Hackman kastrull med lock, två formar med löstagbar botten (perfekt när båda är olika stora ^^) och änglaspel. Det sistnämnda fick jag från min distriktchef från Avon :)


Av mamma fick jag den fina tröjan som hon hade hittat i Tallin samt svansen i grått till väskan. Kudden fick jag av mommo och av mamma fyra stycken Iittala Teema skålar som vi önskat oss :) Nedanför tröjan syns också en svart ugglevas. Folk vet nog nu att jag gillar ugglor ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar