måndag 26 december 2011

Julklappar del 4

Förutom de sakerna på bilden så fick jag även:

- Ett silversmycke med äkta Svarowski kristall (foto kommer sen när jag bär det)
- En gjutjärns plättpanna
- Angry Birds rött skal till Iphone <3
- Skraplotter, varav jag vann 10€ på sammanlagt
- Lanza shampo
- Halsband
- Wc-papper med eurosedlar. Ska torkas med stil haha ;)
- Julgodis
- Plånbok
- Tomtemask och en kratta? Gemensam konstig klapp (typiskt han :)
- Förkläde
- Ugglering
- Xxx €

Jag kan säga att jag är mer en nöjd, en väldigt bra jul med mycket man hade önskat sig. Stämingen har också varit på topp trots att det inte har varit så mycket snö. Mina fem favoritklappar är helt klart halsbandet med Swarovski kristall, Guess väskan, Angry Birds skalet, Lanza shampot och uggleringen. Tack så mycket alla :)

Vilka var dina favoritklappar i år?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar