söndag 11 december 2011

Kinect = puh!

Harr nyss spelat Adventure och Sports, jag gillar detta starkt! Men puh vilken träning också haha, helt slut :P Bra man får upp pulsen i alla fall :P Någon gång när man har större tvvill jag gärna skaffa X-box och Kinect.

Idag blev det en hel del shopping på Kupolen samt besök till Rusta och Willys. Jag är mycket nöjd med shoppingen, bästa köpen var ändå det jag köpte innan på lyko.se som var här och väntade på mig :) Och Iphone fodralet från H&M förstås, äntligen hittade jag det! Igår var det shopping på Falun som stod på schemat och det känns idag hur tungt det kan vara att shoppa så där många timmar!

Imorgon kväll åker jag hem, tiden har igen gått för fort. Det är väldigt mysigt här i trakterna, mycket julpynt och snö. Nu längtar jag till julafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar