lördag 14 januari 2012

Halv 8 hos oss!

Ni får ursäkta min inaktivitet, det har blivit en hel del jobb samt läsande, tv-tittande med mera :) Igår kollade vi även filmen 50/50, helt bra. Sen har jag också följt The Voice, Sveriges Mästerkock och Biggest Loser.

Ikväll så ska jag nämligen vara värdinna och kock, jag ska göra en tre rätters meny och två vänner kommer på besök :) Önskar Cami att du var här <3 Vad det blir för mat sedan får ni se, hur som helst kommer jag att ha fullt upp idag ;) Ska nu ta itu med disken, sen måste jag gå iväg och handla nån småsak som jag har glömt.

Jag tycker det räcker nu med denna snö och storm. Jag längtar efter våren <3

1 kommentar:

  1. Komsi komsi hem Cami, du fattas vid vårt halv åtta hos mig bord! Ska bli kul ikväll trots att ja har lite öm hals :/ :)

    SvaraRadera