måndag 23 januari 2012

Perfekt måndag

Det har varit en riktigt bra dag! Började dagen med jobb några timmar, fortsatte sedan till stan och åt lunch samt drack kaffe. Blev ingen shopping för min del, gick mest och spanade in vårens nyheter som har kommit till många butiker. Sånt gillar jag :) Speciellt dessa starka blockfärger och vissa pastellfärger är riktigt snygga. Jag vill ha vår nu <3

Ikväll så var jag och min sambo på lite lyxigare date, det blev ett besök till Amarillo <3 Riktigt gott och mysigt :) Just nu sitter jag och packar ihop Avon beställningarna som har kommit, sen ska jag slänga mig i soffan och bläddra i katalog 3 som kom med i paketet. Perfekt måndag ^^

1 kommentar:

  1. Svar: Jo de fanns där, blev så glad!! De var ju slut kring julen så grät lite när jag täntke jag gjorde ett stort misstag då jag hade tre möjligheter att köpa dem men ändrade mig i sista sekund.. Men nu är de här i mitt förvar, YES! :)

    SvaraRadera