fredag 6 januari 2012

The Voice Sverige


Kollade del 2 och 3 idag, man kan ju inte se på nätet så missade första :( Tycker det har varit väldigt lite reklam och marknadsföring om detta program, eller bara jag som missat? Detta verkar i alla fall vara bättre än True Talent, som blev en flopp på tv3. Hittills har det gått riktigt bra, syns vem som har mer budget också (sånt man börjar se på när man har jobbat med inspelning). Så nu har man något att titta på fredagar :)

Har ni kollat? Vad tycker ni?

3 kommentarer:

  1. över förväntan med tanke på coacherna :)

    SvaraRadera
  2. Vi följer finska the voice :)

    SvaraRadera
  3. ja väldigt lite marknadsföring med tanke på att the voice är mycket större än True Talent, som är en kopia av The Voice.. jag tycker det var ganska låg nivå också och att cocherna beter sig barnsligt :S men det är klart att jag ska fortsätta att kolla! Jagvet en som är med så! :-D

    Just nu har jag en tävling i sammarbete med www.jagalskarlivet.se där jag lottar ut ett armband värde 235 kronor samt rabattcheckar! Var gärna med: http://linahammarstrom.blogg.se/2012/january/tavling-armband-varde-325-kronor-rabattc.html#comment :-D

    SvaraRadera