torsdag 19 april 2012

10:nde

inlägget för dagen, inte illa va? :) Kvällen har gott i skönhetens tecken - ansiktsmask, hårmask och rengöring av penslar samt kollat igenom sminket och kastat bort sådant som har blivit gammalt. Har nyss paketerat in presenter som är först till slutet av året haha ;) Klappat och klart i alla fall.

Nu är det jobb som gäller två dagar framåt och sen en ledig dag. Blir troligtvis ett besök till hemstaden.

När jag städade bland mitt smink hittade jag en powder brush som jag har beställt från Ellos av märket Ecotools som jag helt hade glömt bort, ännu i förpackning!. Ska bli spännande att pröva :)

2 kommentarer:

  1. e di bra? sku vila test di =)

    SvaraRadera
  2. Ha int ännu hunni pröva, ska testa den som är för puder snart ^^ Borsten känns mycket mjuk så får se :P

    SvaraRadera