tisdag 10 april 2012

Ny dag, nya tag


Har börjat dagen med möte, är nu hemma och dricker en kopp kaffe och plockar undan lite saker. Fick väldigt fina handdukshållare i present, dessa ska nu på sin plats ^^  Tvättar kläder också så mycket jag hinner innan jag ska iväg på kvällsjobb.

Sen har jag bestämt mig att från och med nu har jag inga Avon partyn förutom runt julen. För det första så är det krångligt att få det att gå ihop just nu med bilen och så lönar det sig inte för mig heller. Juletider är det en helt annan sak :) Beställningar går att göra hela tiden! Bara att säga till om ni vill ha en katalog. Just nu måste jag prioritera på detta sätt.

Imorgon ska vi på 103(!) års kalas så då är jag ledig. Ska försöka få gjort så mycket som möjligt innan dess hemma. Hoppas ni alla får en bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar