torsdag 17 maj 2012

Bloggreklam

Tänkte bara påpeka angående det jag skriver i denna blogg :)

- Jag får inte sponsorerat från Avon och dylikt när jag gör recensioner. Det är produkter jag köper för egna pengar och skriver hur jag själv upplever dem!

- Tävlingarna är inte heller sponsrade, utan saker jag själv köpt och vill lotta ut till fina bloggläsare :) För att det är roligt ^^

- Alla inspirationsbilder, bilder från t.ex. H&M osv. med önskningar väljer jag ut själv, inget sponsorerat.

- Som Buzzador får man prova produkter och säga vad man tycker - men produkterna är helt gratis.
Då nämner jag också om det är en buzzning.


Jag irriterar mig så på vissa bloggar som kan ha mitt i texten länk, och bara skriver sånt som de blir sponsrat av. Så därför ville jag skriva detta :)

2 kommentarer:

  1. Jag är också trött på det där! Storbloggare brukar oftast låtsas att de har köpt grejjer från ett företag och länka helt galet, men det bara skriker reklam om det. Och sen också mindre bloggar som man vet att får betalt för att folk hittar till en viss sida via deras blogg irriterar mig verkligen. Väldigt få som säger att detta är ett reklaminlägg...

    Jag tycker det syns bra i din blogg att du inte gör reklam, för du skriver också om något är dåligt, vilket är jättebra! :)

    SvaraRadera
  2. Ja och med detta menar jag inte att jag har emot reklam på bloggar, men jag tycker att det i så fall ska stå klart och tydligt vad det är frågan om.

    SvaraRadera