måndag 21 maj 2012

Tammerfors resa

Några vänner pratade om att åka till Tammefors på söndag och hängde på :) Alla var mycket trötta, jag hade inte heller fått sovit som jag brukar under två nätter. När jag lade mig igår kväll, så gick jag på wc emellan och när jag kom till sängen började jag prata med påslakanet eftersom jag trodde det var Snowball... Så trött var jag! Det var roligt ändå, skulle ha behövt mera tid på Ideapark när de stängde 18. Det vet man till nästa gång!


Lite av Ikea shoppingen, ni får ursäkta bilden :P behändiga fryspåsar, mörk choklad, rostad lök, högre bestickhållare, ekologiskt mellanrostkaffe, gröna servetter, wc-borste.


På Spritstore i IP fanns fina Jeffrey Campbell skor.


Lolita spikes, den med nitar var min favorit och de rosa!


På Ikea.


Innan vi åkte så passade vi på att ta kaffe på abc. Då såg jag att man kan beställa Skrattande Knackorvar. Roligt :P


Badpuffar, sugrör, kokosbollar och ekologisk pepparkaka.


EnEn dalahästa form

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar