torsdag 24 maj 2012

Buzzning: Valio PROfeel produkter


Blev nyligen uttagen till en kampanj av Buzzador, som denna gång sker via blogg =) Med produkter från Valios nya produkter PROfeel. De finns både som kvarg, yogurth och dryck - som är proteinrika.
Jag har nu prövat yogurth och kvarg, drycken hittade jag inte på det stället där jag köpte de andra, men de vill jag också pröva i något skede!


Något som jag reagerade direkt på är den "röda" designen, den gillar jag! Här äter min kompis Cami och jag kvällsmål i form av PROfeel produkter - jag prövade yogurten med jordgubb-blåbär och Cami testade vaniljkvargen.


En stor sked på väg...


Och den var riktigt god! Stort plus för konsistensen! Gillar inte när det är bitar i, så denna passade mig perfekt :) Ännu till innehåller den dubbelt mer protein än de flesta vanliga yogurterna på marknaderna idag. Dessa produkter är även laktosfria, ett stort plus! Bra med energi i vardagen, kommer garanterat att köpa yogurterna igen ^^

Jag kommer även att testa några andra smaker som jag har och sedan blogga om dem också :)
Vill du också pröva olika produkter och ge din åsikt? Bli en buzzador, det är helt gratis!


3 kommentarer:

  1. Jag tyckte inte alls om den där yoghurten, alldeles för tjock på något vis för att vara yoghurt. Borde kanske testa kvargen, för man blev nog liksom mätt på det.

    SvaraRadera
  2. jag höll på att dö äckeldöden när jag smakade både yoggisen och kvargen, haha. men den röda designen är nog snygg alltid. proteindrycken var däremot sjukt god, den gav inte alls samma hårda eftersmak som de flesta andra proteindrycker. hoppas de får ett mer varierat smaksortiment på dem bara, även om kaffen var god nog :) extrastort plus för att de är helt laktosfria!

    SvaraRadera
  3. Jag tyckte om kvargen =)

    SvaraRadera