söndag 10 juni 2012

Söndag

Igår blev jag bjuden på mat och dryck hos M, mysigt värre :) Spelade Alfapet och fortsatte därefter mot stan och Rocktails. Mysigt på terassen där och väldigt goda drinkar ^^ Kom hem tolv-tiden, har idag hunnit vara på loppis med två vänner och ett besök till jysk. Städar som bäst och diskar. Får se om jag orkar ta itu med dammsugaren, det vore ändå bäst ;)

Ska hämta en matta jag hittat på en loppisgrupp imorgon, som nämligen är från Ikea. Testar nu att ta ner en bloggapp, med blogger appen får jag inte mera uppladdat inlägg med bilder, det kommer photo limit reached. någon annan som har samma problem?

Bara jag får detta att funka så kommer det upp en tävling snart, så håll utkik =)

1 kommentar:

  1. Alltså jag har också problem me bilduppladdningen från datorn. Då ja har på vanliga skrivinställningen å ska lägg upp en bild så kommer e allti nån Security Warning me nånting å fast man klickar på godkänn så funkar de ändå int, bara laddar i all evighet å så kommer de typ error.

    Så via datorn måst jag alltid ladda upp bilder via HTML-läget å då funkar de, vilket är lite konstigt...

    SvaraRadera