söndag 8 juli 2012

Party Alias & kvavt

Igår tog jag mitt första dopp, åkte iväg till sambons släktings villa där vi åt gott, simmade och bastade :) Mycket trevligt. Avslutade dagen med Party Alias och gott vin. Blev spontan utgång till Fontana där det blev lite dans. Mycket folk, en del i inredningen hade ändrats också sen jag var där :o Tyckte inte det var så länge sen sist?

Det är mycket kvavt väder idag och det har också blivit lovat åska, får se om det kommer något sådant alls. Började nyss fixa matlådor åt sambon som inte har möjlighet att äta på a-platsen nån vecka, jag tror inte det har varit så varmt i köket. Men mat behöver man, så det lär väl vara värt det :)

Hade tänkt göra loppisbesök idag men det får bli imorgon istället. Ska sen sätta upp en till tävling och bilder från shoppingen vid Särkäniemi :)

När jag gjorde ärenden istan kunde jag inte låta bli att köpa denna stora kudde på Hemtex :)  Den var slut i Stenhaga men fanns istan på rea till 9,95€. Köpte också servetter. Såg att det också hade kommit in påslakan set men det får stå på önskelistan tillsvidare.




         




         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar