måndag 30 juli 2012

Slowpoke måndag

Alltså denna måndag måste vara en av de slöaste någonsin. Vilket väder också, regnat om vartannat. Efter jobbet gick jag via H&M och köpte ett par leggings för 1€ och en hårdonits för 1,95€. Återstår att se om jag får donitsen att funka, tror jag har för långt hår men ska ge det ett försök ;) Annars får jag ge den vidare.

Fick inspiration av M och funderar lite på att försöka ha augusti shopping fri, med undantag för loppis och om något blir riktigt akut. Frågan är, skulle jag kunna hålla det? :P Skulle man sen verkligen ha extra pengar eller skulle man lägga det på mat istället? Hmm...


4 kommentarer:

  1. Hårdonitsen borde nog fungera, beroende på hur stor den är förstås :P Men jag har en från Glitter, å den funka på mitt alltför långa hår åtminstone :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej den är nog ganska bred/stor :P Måst sök på nätet hur man ska göra bara haha :P

      Radera
  2. Juthbacka e iaf absolut ett undantag sen :p måsta akut shopp skärgårdsdoktorn igår :p för imåron börjar månaden utan shopping :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepps absolut, måst si om ja slipper dit nå :/ Loppis e ju undantag ;)

      Radera