tisdag 10 juli 2012

Tihi



Gick till stan på ärenden, bäst att ha bekväma skor då ;) Hade turen att det inte alls regnade just då, det vräkte ner en stund senare. Skrubben är städad och jag har t.o.m en extra tom hylla? Perfekt! Blir att gå igenom mitt skåp i rummet då, ev. flytta dit några hårprodukter eller sånt. Får se vad jag hittar på. Blev en sväng på Adam & Eva och tur var väl det, att hitta den fina "servetthållare" i form av en Dalahäst för 10€. Tur att jag inte köpte en sån i Sverige då ^^

2 kommentarer:

  1. nej faaaan vad jag blir avis på servetthållaren a la dalahäst! jag vill väl också ha en sån va!!! :) NÄSTA gång jag gör sweden, ska absolut en sån komma me mig hem, fattar inte att jag aldrig sett en sån nånstans tidigare, briljant ju! du må vara nöjd med ditt kap, hördu! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dalahästar i vårt hjärta <3 Japp absolut, du måste köpa en ;) På Drottninggatan i Sthlm fanns det ju MASSOR av souvenirbutiker, allt möjligt med hästen på :)

      Radera