torsdag 16 augusti 2012

26 år & kramdjur

Min kära älskling har födelsedag idag och har fått kaffe och tårta :) Mera firande blir det med nära på söndag.

Sen kom Avon paketet idag, så bra när man har möjlighet att få paketet redan på dagen! Sen hoppas jag på det bästa - det kan hända att man kommer att få paketet en dag snabbare när de börjar samarbeta med Matkahuolto. Men det beror på om det också gäller hemkörningen. Hoppas :)

Så idag fick ett får från Avon flytta till mina kramdjur. Visst har jag en söt samling ;) Vilken tror ni att är min favorit?

Den längst till höger har jag själv gjort, finns en som hatar den och använder den som fönsterstoppare...


2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jaa-a du, en del har försvunnit i flytten, några lådor har jag ännu hemma eller så kan det vara i förrådet. Samma sak gäller "mösi", som ja int vet var den e :P

      Radera