fredag 16 november 2012

Owl






På första bilden ser ni en söt uggle brosch som jag beställde från Avon :) Den är rätt så stor i verkligheten. Efter att ha jobbat någrat timmar gick jag lite på stan och sen blev det Twilight - Breaking Dawn Part 2. Den var bra! Vi hade redan bokat på förhand, halva salen var endast full. Inte så konstigt när föreställningen började 10 före 4 förstås, det skulle vara flera på kvällen. Kunde inte hålla mig och tog idag upp julsakerna - men det blev inte alltför pyntat. Det kommer troligen att komma en hylla hit innan jul också, då ser man bättre. En löpare till bordet ska jag se om jag hittar här annars kanske jag skaffar en. Vår mini gran får komma upp senare i nästa månad. Mina dalahästar passar ju bra till dessa juletider :)

Ska pyssla med lite julkort, sen X-factor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar