måndag 17 december 2012

Bildbomb

Nästan en vecka sen jag bloggade sist, tiden går så fort. Har hunnit med en hel del sen sist, så det får bli lite bilder från bl.a. Instagram.



Var till Kicks och spanade efter en julklapp till mig själv och fick med mig hem lite prover. Är väldigt nyfiken på Clarins foundationprovet, som ska täcka också. Får hoppas färgen passar.





Vi har också varit på bio och kolla på The Hobbit. Bra film, men obekväma bänkar här i Vasa :/ Slapp knappt upp efter nästan 3h, då hade jag jobbat innan också. Det är sällan jag känner av tydligt med skuliosen :S




Har prövat fajitas på Pancho Villa med fina M, mycket gott :)




Julfest frisyren som bästa C har lagat. Härlig locktång hon använde, som man rullar håret runt bara och håller längre.




Min Partylite beställning kom idag :)




Sminkade mig med nya ögonskuggan från Avon Luxe serie, satt bra hela kvällen med foundation + puder under. Mitt hår är även lockigt än idag! Det håller verkligen mycket längre med denna typ av locktång.

Imorgon borde 3 Avon paket anlända, can't wait :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar