onsdag 26 december 2012

Julklapparna

Julen är snart över och tänkte passa på att skriva upp klapparna så länge man minns allt och har de flesta framme på samma ställe :) Har haft en riktigt bra jul i år.

Av min kära sambo har jag fått:

Angry Birds mugg
Hugo Boss Nuit parfym
Missoni for Lindex väska
De två sistnämnda har jag valt själv :) Puss ^^

Av vänner och släkt har jag fått:

Fjällräven Kånken väska i härlig stålgrå färg ^^
Nagellack
Nagellack remover
Dermoshop läppglans
Dermoshop pads
Bitterfitta bok
Gräset är mörkare på andra sidan - Kaj Korkea-Aho bok
Sagaform Dalahäst skål :D
Termometer/klocka till bilen
Angry Birds mugg med gul fågel :)
Ugglestrumpor
Svart uggleprydnad
Angry Birds påslakan
Ugglehalsband
2013 svart kalender
2013 katt kalender
Te 3 paket och lite till
H&M lila tunika
Sagaform Texmex fat
Hjärnsläpp spel
Rörstrand Lovisa Burfitt mugg
Ugglehalsband
Uggleörhängen
Vit uggleprydnad
Dalahäst trä ljushållare, Blossom
Handtvål
Cosmopolitan tidning
Inte ens nära! spel
Kaffefilter hållare
Stekspade
Chocochino kapslar till Dolce Gusto maskinen
Skraplotter (21€ vinst :D)
Mandel skål
Julprydnad
Disktrasa med julmotiv
Chokladaskar
€ pengar

Det tror jag var allt, lägger till efterhand :) Tack snälla tomten. Blev också extra glad när jag gjorde 5 rader lotto häromdagen och va då 20,50€. Alltid något! Beställde också två böcker till mig själv från adlibris som julklapp, får se om man orkar sig nån dag och spana rean, blir väl automatiskt när man är istan. Vi har ätit god julmat, haft med Snowball till hemstaden och haft en riktigt fridfull jul.

Hoppas alla läsare har haft en riktigt bra jul, ni får gärna dela med er vilka som var era favoritklappar i år :)














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar