onsdag 27 februari 2013

Blog Award

Jag fick en Blog Award av Jenna.
Denna ska man sen skicka vidare till 5 andra bloggare.
Berätta på din blogg vilka du utnämner och länka till deras bloggar. Skriv också på deras blogg att de har fått awarden från dig så att de inte missar den. Svara på frågorna dom du fått av den som givit dig awarden.
Hitta på 5 nya frågor till de du nominerar :)

1) Vad får dig att må riktigt, riktigt bra - vad njuter du mest av?

Jag njuter extra mycket när jag är bland familj och vänner och Snowball förstås. Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan katt eller nära och kära. Då mår jag som bäst :) Det kan vara lite småprat över en kaffe, att man hittar på något tillsammans eller bara är. Jag är en social människa av mig, därför mår jag bäst med männniskor runt omkring.

2) Vad tycker du att är den största skillnaden i hur män och kvinnor tänker (om du nu tycker att det finns nån skillnad...)

Hmm vi kvinnor tänker mera krångligt kanske och ingående. Män är mer rakt på sak tror jag.

3) Berätta om dina livsdrömmar, ett mål du vill nå i livet.

Just nu så vill jag/vi äga en egen bostad. En fast plats där jag får själv pyssla på hur jag vill. Det drömmer jag mest om just nu. Har flera drömmar men den som kanske är lite närmare :) Sen vill jag också vara stolt ägare av en bengal katt någon gång i livet.

4) Finns det något du skäms för?

Pruppasi mett ;)

5) Berätta om din senaste mardröm.

Jag blev bestulen på både telefon och plånbok, var mitt ute längs någon landsväg. Minns inte så mycket mer än att jag hade panik.

Mina nominerade är:
Camilla
Jennifer
Hanna
Johanna
Sandra

Frågorna ni ska svara på är:
1. Vilket är ert favoritdjur och varför?
2. Hur träffades vi?
3. Om du bara fick ta med tre saker till öde ö, vad skulle få följa med?
4. Vem är din största idol?
5. Var ser du dig själv om 5 år?

2 kommentarer: