lördag 23 mars 2013

Back from the trip




Jag och sambon har varit på en dag i Stockholm resa från Helsingfors, kom hem för några timmar sedan. Det har varit en riktigt bra resa, dock alldeles för lite tid i Sthlm! Som tur har man ju varit några gånger så man visste i alla fall vart man ville gå. Åkt tunnelbana har vi gjort också, besökt 
Söder, sett Bingo (som tyvärr verkade har bråttomt, vi hade också det), shoppat Dalahäst grejjer och ätit gott. Det var första gången vi bilade ner till Helsingfors, ingen rolig stad att köra igenom precis :P Mer om resan och bilder kommer imorgon, just nu är jag så trött efter allt resande. Några dagar till av semester, sen påsk och lite mera ledigt och snart fyller jag år. Härligt med vår :)

Sen måste jag tacka vår kattvakt igen, som skötte om hushållet :) Underbart att komma hem! Snowball hade skött sig exemplariskt, nu är hon trött efter all lek ikväll. Hon blev rätt så vild när vi kom hem. Aaaw^^

1 kommentar:

  1. Så länge ni är nöjda är jag nöjd :) å tack igen för presenterna från resan! / M

    SvaraRadera