onsdag 12 juni 2013

Sverige resan 5-11.6

Jag besökte Cami och hennes sambo nära Örebro, så det blev lite annat resmål denna gång :) Flög till Stockholm, tog Arlanda Express till Stockholm C och därifrån till slutdestinationen. Resan dit gick bra, lite mera folk på tåget när det var dagen innan nationaldagen.

För det första är jag väldigt nöjd med all shopping, känns att man fick mycket för pengarna. 6 paket kaffe och 5 paket te som jag köpte fick följa med hem :P Tur att jag inte hade mycket packning dit, var fullt på hemvägen. Borde verkligen skaffa en större ryggsäck som man kan ha som handbagage, min rygg och axel mår inte bra av när man bar ojämnt. Tror någon får massera mera ikväll ;)

Tänkte lägga upp lite bilder och skriva lite om de så blir det lättast. Främst för att man själv kan kolla igenom senare.


Nationaldags fika :) Gott!

Arlanda Express

På väg mot Stockholm

Bellbox butik med massor av hårprodukter. Mäktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar