lördag 20 juli 2013

Musiken

Vad vore livet utan musik? När jag var yngre så var det Britney Spears som gällde. Har stor betydelse än idag. Gillade att dansa till musiken också, kunde vara i mitt rum och hitta på danser till olika låtar. Att dansa till Britneys låtar var ju också roligt. Skulle ha varit kul att fortsätta med dansen. Just då ville jag bli bakgrundsdansare. Att sjunga har inte varit min talang precis men man får ju sjunga när ingen hör då istället eller singstar med lite drick-hjälp ;)

Senare blev det Nightwish och Metallica som hjälpte mig genom högstadietiden. Metallicas konsert är något av det häftigaste jag varit med om. Jag kan säga att jag ångrar inte en sekund att jag skippade nians avslutning för att gå på den :) Så mäktigt.

Britney och Metallica är de som idag står mig närmast hjärtat. Lyssnar dock på rätt så blandad musik idag.

Det blev ett musik inlägg idag, lite flummigt sådär.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar