söndag 18 augusti 2013

Long time tipu see 8)

Det är helt sjukt längesen jag bloggade här, hade nästan glömt bort bloggen för en tid :P Anyway så är det mycket på gång nu, trevliga förändringar som kommer att ge oss båda erfarenhet. Tänker inte berätta mera ännu om det utan först senare. Det handlar om karriär iaf :P

Håller som bäst på och rensar och prissätter en massa saker som ska föras till Fyndis. Fick bord där från imorgon och har redan idag varit och fyllt på färdigt tills det öppnar. Längesen jag har haft loppisbord så hoppas det går bra :) Det är mest böcker, kläder, väskor och lite allt möjligt. Ska ta itu med klädskåpet nu i alla fall.

Om någon saknat min blogg så hojta till, ska försöka bli lite mer aktiv igen! Glöm inte att kolla min Instagram där jag heter Ninozia.


Redo för 30 års fest. Mitt hår tar läääänge att föna om man ska göra det ordentligt!

Princess 

Villaliv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar