lördag 4 januari 2014

2013

Mitt 2013:

- Jag bytte jobb. Från deltid 18-20h/vecka till heltidsarbete. Det har varit tungt, men ändå roligt. Är så nöjd över mitt beslut. Ännu bättre när vi båda fick heltidsarbete. Av olika skäl trivdes jag inte fullt ut på mitt gamla jobb + att jag har sökt heltidsarbete över 2 år pga. ekonomin.

- Var med om Stormen Ivar. Drabbade verkligen Västernorrland hårt när vi var där. Vi klarade oss bra, har dock sett många fallna träd och flera som varit utan el och vatten väldigt länge. Det var obehagligt att bara kolla ut genom fönstret.

- Snowball fick pass. EU pass, ID-märkning och rabiesvaccinering. Hon är för tillfället den enda som har pass i hushållet ;)

- Åkte med Viking Grace. Det var verkligen en positiv upplevelse, väldigt fin båt.

- Besökte Sveriges Geografiska Mittpunkt. Utsikten är makalös.

- Njöt av sommaren. Blev mycket villaliv, Powerpark besök och ett Sverige besök till Cami :) Det var trevligt att uppleva glassen i Nora, Örebro och Kumla. Blev även en kryssning - en dag i Stockholm med J.

- Blivit bättre på att äta frukost. Stort framsteg för mig.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar