söndag 23 februari 2014

Kicks shoppingen


Glömde ju att lägga upp vad som fanns i påsen från Kicks :) Jag använde alla kuponger jag fått så fick rejäl rabatt. Estelle & Thild serien fick utöka nu hemma hos mig. Jag gillar deras system när man kan samla poäng. Tack ännu än gång min vän M som köpte dagcréme och ögoncréme till mig till julklapp < 3 Otroligt bra produkter :) Den högra förpackningen ser lite annorlunda ut - de har nämligen förnyat dem. Sen köpte jag också en BB cream från Lernberger Stafsing för håret, ska bli intressant att pröva. Det är längesen jag hittade en bra foundation och minns för ett tag sen att jag använde Lancomés. Denna ska ännu till vara mera matt, så kunde inte låta bli att köpa den då när man också fick lite rabatt. Det var Jenna som betjänade mig, fick också Versace parfym prov samt två mini-produkter från Clarins. Tack så mycket :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar