tisdag 8 april 2014

Hello there

Mycket har hänt under den senaste tiden, ett tag sen jag bloggade också. Jag har helt enkelt prioriterat annat. Men ska försöka ta upp lite bilder och sådant som är kul :) Det är alltid roligt att sen kunna gå bak i bloggen och läsa, som en webb-dagbok helt enkelt.

Snowball har blivit van med att resa. Hon har även pass(!). Enda i hushållet som har pass ;) Så duktig. Vi har haft med henne i bur kortare sträckor förr och nu med längre sträckor går det riktigt bra. Mjauar en stund sen är hon lugn. På bilden ser ni när hon är "pjaso" ^^

Jag har även besökt min vän Cami och träffat familjen. Jätteroligt och härligt väder hade vi också. Första gången jag gjorde något rätt så spontant - jag bestämde mig och bokade resa samma dag. Väldigt roligt! 
Tack än en gång för att jag fick komma! De två nedersta bilderna är från resan. Fjällräven väskan som jag har fått av fina vännen M är ett måste när man åker iväg och ska ha med lite mera :) Det var väldigt varmt och skönt i slutet av mars. 

Nu har jag haft tre dagar bord på loppis och har fått in 77€. Känns bra :) Behöver allt extra som kan komma in just nu. Har även skrivit CV och ansökan och sökt till några ställen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar