söndag 11 maj 2014

Söndag/Morsdag





ESC igår kväll, ingen kommentar om vinnaren. Känns som inte att det handlade om sången alls. Ungern fick min röst i alla fall. Andra länder jag gillade var Grekland, Malta, Sverige, Armenien, Norge, Danmnark, Schweiz och Frankrike. Fattar inte att det sistnämnda fick lägst poäng? Nåja, surt var det, hoppas på bättre final nästa år.

Igår fyndade jag nya Nike byxor och en ny väska på fb loppis för 8€ tillsammans. Kul :) Ska mot hemstaden senare i veckan så då ska jag gå på loppis i Jeppis. Alltid lika roligt^^ På Adam & Eva hittade jag en cool tapet som jag ska se vad jag hittar på och två plast förvaringslådor från Ikea som ska till mitt rum. Hr idag fört saker till bordet där, så hoppas det går bra där nu. Har en del som lämnade från Fyndis som jag vill bli av med.

Morsdagen till ära har vi varit till Rosso och ätit med familjen. Gott :) Ska se om jag orkar ta itu med köket nu, tänkte ta ur alla köksskåpar och torka ur samt sortera bort sånt man inte använder. Det lär se ut som en bomb när man börjar :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar