lördag 31 maj 2014

Magic X



Det blev en lite större beställning från Avon denna gång så jag passade på att ta lite produkter till mig själv när det inte skulle kosta mig något denna gång. Magic X face perfector är som en primer, de hade en tidigare som var riktigt bra också. Senses winter cocoon och recharge duschgel, rakgel som jag inte har prövat, Superfull mascaran som är en av mina favoriter med gummiborste. Naturals shampo och hårmask kom med på köpet i denna katalog :) Sen Care rengöring och solskydd spf 30 som egentligen är för barn med turkos färg när man sätter den :P Som tur försvinner den ;) Här i hushållet används den flitigt när den är i sprayform och går snabbt in i huden. Denna sommar fanns inte spf 30 i "vanlig" utan barnserien. Stay strong är ett leave in balsam. Använder det oftare på sommaren när man låter håret självtorka.

Primern är jag mest nyfiken på, ska bli rolig att testa ^^ Nu ska jag ta och snart börja göra mig i ordning att gå på examensfest. Men först ta itu med disken. Ha en bra lördag alla :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar