fredag 2 maj 2014

Fynd och sånt

Ett tag sen jag bloggade sist. Blogger appen krånglar hur mycket som helst, kollade upp att det inte bara är jag som har problem med den. Den hittar inte fotona, så jag har varit tvungen att mejla bilderna eller koppla telefon till datorn. Irriterande, men hittade en annan app nu så jag fick upp lite foton!

För ett tag sen så var jag på Fyndis loppiset och hittade allt detta för under 6€. Tröjjorna var nya också. Vi har fortfarande bord där men nu har det gått sämre fast vi har -50% på allt och vi har väldigt billiga priser från början. Går det inte bra nu i helgen tar vi bort sakerna. Kanske lägger på ett annat loppis eller väntar lite. Det är ändå en del och jag vill inte lägga allt på FB loppis.

Sen hittade jag också på Adam & Eva ett kuddfodral från H&M Home. Härlig färg :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar