onsdag 14 maj 2014

Mjau


Igår var jag och masserade mig, senast var väl för 2 år sen nånting när jag var hos en massör istan. Jag minns då att jag borde gå oftare när jag spänner mig utan att jag inte riktigt märker av det. Senaste tiden har jag haft huvudvärk och i nacken så bestämde mig att unna mig det. Man tar hand om hem och hushåll men man lämnar sig själv till sist.

Det var lite jobbigt först men sen var det bra när det började lätta. Han sa att det är bäst att komma nästa vecka igen så att jag inte pinas så att jag inte vill komma dit igen :P Det var nästan så musklerna var inflammerade. Från och med nu kommer jag att försöka mig unna massage regelbundet, om inte varje utan varannan månad. När jag kom hem var jag så dåsig och slut så att jag sov i nästan 3 timmar. Skönt. Resten av dagen gick åt att mysa med katta, vila och läsa. Känns mycket bättre idag! :)

Imorgon ska jag på en intervjuv till :) Får se hur det går ^^ Idag har man inte gjort så mycket, fyllt i via nätet till fpa. Tar alltid så lång tid innan man får allt rätt eller förstår frågorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar