lördag 17 maj 2014

Städdag

Började dagen med att köpa ett fynd jag hittat på fb loppis, sen iväg till Adam & Eva loppiset och fylla på. Gick igenom lite saker där också, hittade en lampa för 3€ som ska till mitt rum. Sen hem och städa. J dammsugade och efter att jag har varit på Enjo party så blev jag mera inspirerad igen så jag testade ta med damm-moppen efteråt. Dammsugaren tar inte bort allt, det syntes direkt. Duken var grå. Har även tagit bort vardagsrumsmattan nu under sommaren, så det ska vara lättare att städa. Efteråt tog jag med den blåa våta duken. Har en duk till moppen som jag ska skaffa nån gång i framtiden för bästa resultat :) Ska testa nu och se hur länge det hålls rent ^^

Började igår läsa olycksfågeln av Camilla Läckberg. Hittills har jag gillat alla hennes böcker, så denna är säkert lika bra eller bättre. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar